ref: refs/heads/v3.0
ÜlkücüMilliyetçiTürkçüTürkeşÜlkü OcaklarıdövizakpchpmhpAhmet b.karabacakhasan külünk
DOLAR
46,6255
EURO
53,1127
ALTIN
6.130,13
BIST
14.274,02
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Açık
29°C
İstanbul
29°C
Açık
Pazartesi Açık
32°C
Salı Açık
31°C
Çarşamba Parçalı Bulutlu
32°C
Perşembe Açık
31°C
ESKİ TÜRKLERDE DEVLET ve TEŞKİLATI

İÇİMİZDEKİ ŞEYTANLAR

19 Mayıs 2015 03:32
1.220
A+
A-

    Ali BADEMCİ

 

 

 

Türkiye’de içi ile MHP kadar oynanan başka bir parti ve ülkücülerden başka camia göstermek mümkün değildir. Aman Allahım hangi etkinliğe giderseniz maşallah amcalardan geçilmiyor! Ülkedeki ispiyoncu ağı II.Abdülhamid’in   “Hafiye Teşkilâtı”  geçmiş! Eskilerde de bu kadar mıydı veya biz mi görmüyorduk anlamak mümkün değildir! Bu telaş nedir, neden camianın üzerine bu kadar düşülüyor, cüzzamlı mı aranıyor, bu kadar hain varken vatanseverlerin kökü mü kazınmak isteniyor bilemiyoruz! Demek ki bizim anlayamadığımız bir şey var! Bu partiden adam olmaz, ülkücülükle politika yapılmaz, rey vermeyin ki boylarının ölçüsünü alsınlar, biz size demedik mi, şu listelere bakın gibi boş laflar herkesin ağzına dürtülmüş!

Herkes biliyor ki bu ülke insanı vatanseverdir ve ülkücülerin en az %40 reyi vardır. Sanıyoruz telaş budur! Bu kadar insan MHP’de toplanırsa ülkede neler olmaz ki! AKP %20’ye düşer ki bunu da HDP ile paylaşmak zorunda kalır. İşte bütün şeytanlıkların amacı ülkücüleri bir araya getirmemektir. Ülkücüler bir araya gelirse saltanat bitecek ve Hilafet sözcükleri telaffuz edilmeyecek öyle değil mi? Geçmişte gördük 12 Eylül partileri de sürekli ülkücülerle oynamadı mı? Biz bunları zamanında apoletlilere çok anlattık, bu kadar üzerimize gelmeyin dedik de  AKP zamanında  gördükleri muamele karşısında ne yazık ki  bizlerden başka “Yanlış yapılıyor, ordu gücünü kaybediyor” diyen olmadı.

Yıllarca ülkücüler cemaatin takiyyesine gelmedi ve aldanmadı,  sonradan bu adamların adı  bazı yolsuzlukları ve yanlışlıkları kapatmak için “Paralel Yapı”ya çıktı ve devletin kara listelerine alındı, “ABD’deki Adam” için nerede ise kırmızı bülten çıkacak! Sığınacak yer bulamayan takiyyeciler en son canını Diyarbakır’a atarak imdat istedi. Acaba takiyyeciler içinde bulunan ülkücülerin aklı başına geldi mi? Ya AKP saflarında bulunanlar! Şimdi ayağı yer eden patronlar artık yüzlerine bakmıyor ve çakal muamelesi yapıyor da ne zamana kadar sineye çekeceklerdir? AKP milletin dini ve imanı ile oynuyor, bu hususta her besmele çekeni saflarına çağırıyor! Bu memlekette “Besmele” bilmeyen var mı, elbette yok! İstismarın böylesi görülmemiştir!

Her şeyde hile var; İran’da Şii din adamları ülkede söz sahibi, bizde Sünni din adamları, ne farkı var? Onlar 12 İmam diye kılıfına sığdırmışlar da bizimkilerin kazıkları aşikâr görülüyor! Yıllarca dirsek çürüten, yurt dışında eğitim ve ihtisas yapanlar KPS kazanamıyor da İmam- Hatipliler tercih ediliyor! Mübarek İmam Hatip, “İmam-ı Devlet” olmuş! Gül gibi eğitimli insanlar işsiz, ihtisası olan beyinler soluğu ABD’de alıyor, ama kimseye laf dinletilemiyor!

Şimdi ülkücüler bunları görmüyorlar mı, duymuyorlar mı da kendi düşüncelerini hizaya çekmeye çalışıyorlar! Şu anda MHP’de tenkit edilecek en ufak olumsuzluk yok. Eski gruplaşmalar ve hizipleşmeler de  ses çıkarmıyor da  şeytanlar meydanlardan eksik olmuyor. MHP Genel Merkezi neticede ancak bu şeytanları suçlayabilir. Lakin daha dikkatli olunması gerekiyor, mutlaka %25 rakamını yakalayacağız!  Olumsuz beyanlarda bulunan ya akılsız, ya gafil yahut da haindir! Biz hiçbir ülkücünün davasına ihanet edeceğine inanmıyoruz, ama artık kandırılmaktan da kurtulmaları gereklidir.  Kötü demenin hiçbir makul gerekçesi olamaz!

Yetkililerin bu hususlara açıklık getirmesi ve daha sert olmaları gerekiyor. Genel Başkan harikulade bir takdimle parti programını ortaya koymuştur; itiraz edilecek veya ilâve yapılacak bir tarafı yoktur. Aday arkadaşların bu takdim ve programı birkaç kere okumaları gerekiyor. Vatandaştan ancak böyle oy taleb edilebilir. Şahsen bizim oylarımız MHP’dir sizinkiler de mutlaka öyle olmalı.

Yazarın Diğer Yazıları
22 Ocak 2020 10:54
18 Ocak 2020 10:01
14 Ocak 2020 17:20
27 Mayıs 2019 00:23
21 Mayıs 2019 16:51
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

Bağdar Caddesi EscortDeneme Bonusu Veren SitelerDeneme Bonusu Veren SitelerDeneme Bonusu Veren Sitelergrandpashabetslotograndpashabetritzbetgrandpashabetmecidiyeköy escortgrandpashabetgrandpashabetgrandpashabetmanavgat escortJojobetpusulabet girişCasibomdeneme bonusu veren sitelertaraftarium24justin tvmatbetjustin tvjustin tvmatadorbetmatadorbetmarsbahisbetsatsuperbetinkingroyalroyalbet girişsuperbetinbetpuanslot siteleriDeneme bonusucasibomjojobetgrandpashabetteosbetgrandpashabetholiganbetpusulabetvevobahisjojobetjojobetjojobetcasibomjojobet girişHoliganbetHoliganbetjojobetdeneme bonusuavrupabettimebetjojobetjojobetholiganbetdeneme bonusudeneme bonusupasacasinodeneme bonusu veren sitelerkingroyaltipobetroyalbetgrandpashabetgrandpashabetholiganbetpradabetromabetgrandpashabetsekabetmatbetpusulabetholiganbetmarsbahisjojobetgrandpashabetgrandpashabetmeritkingteosbetwbahismeritkingwbahisteosbetholiganbetwbahisjojobetwbahismeritkingholiganbetjojobetcasinoroyalcasinoroyalgrandpashabetpusulabetjojobetbetsalvadornesinecasinograndpashabetBettiltjojobetibizabetcasibomsekabetbanka hesabı kiralamakredi kartı satın alcasibomholiganbetgrandpashabetjojobetcasibom güncelgalabet girişBetpasBetpasjojobet